DSLOtitel
ILLwortschlangegross
bubammischpult
ILLfliege1

Warum Radioworkshops? Kaj lahko pridobimo
s šolskimi radijskimi delavnicami?

»
In einem Radioworkshop lernen die Schülerinnen und Schüler (fast) ganz von selbst erzählen, zuhören, recherchieren, formulieren, sprechen, argumentieren, Positionen vertreten.
» In einem Radioworkshop können Lerninhalte vermittelt und erarbeitet werden.
» Schülerinnen und Schüler lernen mit digitaler Technik am Computer zu arbeiten und entdecken mit viel Spaß neue Funktionen wie Audioschnitt und Aufnahmetechnik, sie erweitern damit ihren Horizont.
» Medienkompetenz ist in den Lehrplänen vorgesehen. Schülerinnen und Schülern werden journalistische wie medienrechtliche Grundkenntnisse vermittelt.
» Mit einer Radioproduktion, die terrestrisch und im Internet ausgestrahlt wird und die langfristig zum Nachhören zur Verfügung steht, bekommt die Schule erhöhte Aufmerksamkeit.
» Radio machen motiviert Schülerinnen und Schüler und macht Spaß.

» V delavnicah se učenke in učenci (skoraj) sami naučijo pripovedovanja, poslušanja, raziskovanja, oblikovanja, argumetiranja in zastopanja svojega mnenja.
» V delavnici se posredujejo in obdelajo učne vsebine.
» Učenke in učenci se z veliko zabave naučijo novih tehnik, kot na primer snemanje in rezanje zvočnih datotek na računalniku. Tako lahko razširijo svoja obzorja.
» Učenkam in učencem se posreduje osnovno znanje o novinarstvu in medijskem pravu, medijska kompetenca pa je predvidena v učnem načrtu.
» Z radijsko oddajo, ki se oddaja preko radijskih valov in preko spleta, zraven pa je še dolgoročno dostopna za poslušanje na spletu, se zviša vidnost in prepoznavnost šole.
» Delavnice motivirajo in zabavajo učenke in učence.

 

Was wird Vermittelt? Katero znanje se posreduje?
Kurze Vorstellung von radio AGORA 105|5 und dem „Offenen Zugang“ bei nicht kommerziellen Freien Radios » Einführung in medienrechtliche Grundlagen » Journalistische Darstellungsformen und Gestaltungsmöglichkeiten im Radio (Interview, Kommentar, Reportage, Radiomontage, Feature, Hörspiel, Soundcollage,...) » Recherche (Check und Re-Check) » Interviewleitfaden und Interviewtechnik (offene und geschlossene Fragen) » Aufnehmen mit MP3 – Geräten, Akustik, kleine Mikrofonkunde » Erstellen des Sendungsmanuskripts (sind alle W-Fragen beantwortet) » Schreiben für´s Hören » Sprechen und moderieren vorm Mikrofon » Methoden der Mehrsprachigkeit » Audioschnitt, Software und Programme, Schnitt und Montagetechniken » Teamarbeit

Es gibt keine Themenvorgaben. Die Themen werden mit den Schülerinnen und Schülern bzw. den jeweiligen Lehrerinnen und Lehrern vereinbart.
Lernstoff kann ebenso für das Radio aufbereitet werden, wie Berichte über Schulprojekte oder frei gewählte Themen.


Kratka predstavitev radia AGORA 105|5 in „prostega dostopa“ pri nekomercialnih svobodnih radijih » Uvod v osnove medijskega prava
» Novinarske možnosti predstavitve in oblikovanja na radiu (intervju, komentar, reportaža, radijska montaža, dokumentacija, radijska igra, zvočni kolaž,…) » Raziskovanje (Check in Re-Check) » Rdeča nit intervjuja in tehnika intervjuja (odprta in zaprta vprašanja) » Snemanje z MP3 – snemalniki, akustika, znanje o mikrofonu » Izdelava manuskripta oddaje (smo odgovorili na vsa K-vprašanja) » Pisanje za poslušanje » Govor in moderacija pred mikrofonom » Metode večjezičnosti » Programi in tehnike za obdelavo in rezanje zvočnih datotek » Delo v skupini

Teme niso določene, o njih se dogovorimo z učenkami in učenci oz. učiteljicami in učitelji. Lahko se obravnava učno snov, lahko se predstavi šolske projekte ali katerokoli temo po prosti izbiri.

 

 

 

 

 

Nächste Seite 2 von 4 >